Toyota Tundra największym pick-upem marki z nowym rajdowym pakietem TRD Rally
Tundra to rasowy pick-up, którego długość wynosi od 5,9 do 6,4 metra, a konstrukcja opiera się na platformie GA-F. Posiada ramową budowę podwozia oraz sztywne nadwozie, co w połączeniu z dostępnym napędem na cztery koła zapewnia znakomite właściwości terenowe. Produkowany w fabryce Toyota Motor Manufacturing Texas (TMMTX) w San Antonio model morze korzystać z jednego z dwóch rodzajów napędu – silnika V6 i-FORCE o pojemności 3,4 litra z podwójnym turbodoładowaniem i o mocy 394 KM oraz hybrydy i-FORCE MAX o mocy 443 KM zapewniającej maksymalny moment obrotowy o wartości 790 Nm.
Toyota Racing Development (TRD) od dawna zajmuje się opracowywaniem pakietów modyfikacji dla amerykańskich modeli Toyoty, nadając im czysto sportowy charakter. Klienci Tundry mają możliwość zamówienia wersji o zwiększonych możliwościach terenowych. Modele z pakietem TRD Off-Road są wyposażone w amortyzatory Bilstein® monotube wpływające na poprawę komfortu zarówno na autostradach, jak i w wymagającym terenie. Wariant TRD Pro posiada z kolei 2,5" amortyzatory FOX® unoszące przód pojazdu o 2,8 cm. Dodatkowe opcje obejmują stabilizator przedni TRD Pro, aluminiową osłonę podwozia, a także systemy elektroniczne Multi-Terrain Select, Crawl Control, Downhill Assist Control oraz Multi-Terrain Monitor, które wspomagają jazdę po bezdrożach.